2012/10/10

Kauneutta ja terveyttä syksyn keskelle


Eilen olin todella ylpeä itsestäni. Oli huippuhauskaa lukea Facebookista kaikkien kitinää jatkuvasta sateesta. Mä onnistuin koko päivän välttelemään sadekuuroja liikkumalla oikeeseen aikaan paikasta toiseen. Kerrankin mulla kävi tuuri jonkun asian kanssa, vaikka oishan mulla ollu sateenvarjokin mukana...

Syksyissä on se kiva juttu, että syksyt tietää aina messuja. Helsingin Messukeskuksessa järjestetään 19.-21.10.2012 I Love Me-messut, tutummin vanhat kauneus & terveysmessut. Vuosien saatossahan nämä messut ovat paisuneet pelkästä kauneus- ja terveyspuolesta myös muotiin, häihin, näköön, ja koruihin. Mä olen itse ollut messuilla töissä muistaakseni kolme viime vuotta, tosin en koskaan ihan koko viikkonloppua. Messut on kuitenkin todellakin näkemisen arvoiset, joten kannattaa ihmeessä tulla vilkaisemaan mitä kaikkea siellä on esillä! Messuviikonlopun ohjelmatiedot löydät täältä!


Tänä vuonna onkin poikkeuksellinen messuvusi, sillä mä palloilen messuilla joka ikinen päivä! Tää on mun mielestä ihan huippua, sillä tänä vuonna pääsen tekemään jotain uutta ja jännää (ja kuulemma kivuliasta). Mä lupauduin eilen kynsihuoltajani kynsimalliksi The 3rd Global Nail Cup Finland-kilpailuihin. Kilpailut kestävät koko viikonlopun ja parhaimmillaan olen kynsimallina joka päivä. Mutta ainakin perjantaina klo 11:00 alkaen Akryylin SM-kilpailuissa, olettaen siis, että perjantaina pidettävät harkat menee nappiin ja kynsihuoltajani kelpuuttaa suorituksensa (ja mun vänkyränäpit) kilpailuun.
Alunperin en ollut ajatellut meneväni messuille lainkaan perjantaina, mutta nyt kun mut pestattiin kynsimalliksi ilmaisen kynsihuollon palkalla, niin miksen siinä samalla sitten kiertelisi messuja läpi! Loppujen lopuksi homma on tällä hetkellä menossa paremmin kuin hyvin!

Nail Cupin lisäksi mut löytää lauantaina ja sunnuntaina teveyspuolelta meidän salin promopisteeltä. Vaikka yleisesti ottaen ihnoan promoamista, messut on jotenkin eri asia. Messuilla tulee paiskittua töitä koko päivän ajan ja illalla sekä jalat että kurkku huutaa hallelujaa. Muttei messusykkimistä jaksaisi kovin usein, messut tai parit vuodessa riittää mulle vallan mainiosti. Täytyy vaan keksiä jostain joku Morkkiksen hoitaja siksi aikaa kun oon messuilla, ettei se joudu olemaan niin älyttömän kauaa yksikseen, reppana.

Ps. Oon aivan rakastunut Daughtryyn, kannattaa ehdottomasti käydä kuuntelemassa esim. Youtubesta jätkien biisejä. Pure love!

2 kommenttia:

  1. Sun blogi vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta, liityin lukijaksi! :)

    VastaaPoista

Kommentoinnissa on otettu käyttöön kommenttien valvonta. Kommenttisi näytetään hyväksynnän jälkeen.