2012/05/10

What the ... just happened....?!

Vaikka mä niin inhoonkin näitä "Se tunne, kun ....." -juttuja, niin nyt on aivan pakko sanoa:
Se tunne, kun makkarin verho tippuu alas tankoineen päivineen!!

Ja voin kertoa, että mulla EI ole sälekaihtimia, joten nyt kuka tahansa voi tirkistellä kun mä pyörin tuolla makkarissa vaihtamassa vaatteita tai nukkumaan mennessä tms. How fucking nice dude!! Ja tota ei saa mitenkään takaisin, seinä on ihan soirona ja täytyy paikata ennen kun voi tehdä uudet reiät verhotangolle, vitun kananpaskaseinät! Eli mä elän nyt sitten ilman verhoja, jos jollain on pakkoielle katsoa kun mä siellä pyörin, niin nytpähän on hyvät tsäänssit.

Ja oli muuten ihan mahtava fiilis käydä Morin kanssa lenkillä, kun pikkumies oma-aloitteisesti viipotti menemään ja käytiin paljon pidemmällä kuin kertaakaan aikaisemmin! Lenkki kesti jopa puoli tuntia ja nyt toinen on ihan puhki <3
Ihan selvästi Morille noi myöhäiset ilta- ja aikaiset aamulenkit on parasta aikaa, koska silloin on vähiten hälinää ympärillä. Päivällä ressukka oli ihan paniikissa, kun ympärillä oli lapsia, kaivinkonetta jne. Tottakai sopeutuminen hälinään ym jatkuu edelleen, pakko sen on jossain välissä siihen sopeutua, että vieressä hyppii lapsia tai auto ajaa vierestä tms. Hiljaa hyvä tulee...
Mori sai tänään pari tuntia sitten ihan ihme hepulit! :D Harmittaa, kun en nyt millään saa sitä videota puhelimesta tänne, oon nauranu ite niiiiiin kippurassa ton sekoiluille! :DD Saas nähdä, mitä huominen tuo tullessaan, huomenna me saadaan jopa vieraita! ;)

Mutta nyt iltapesulle & tutimaan, unia! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoinnissa on otettu käyttöön kommenttien valvonta. Kommenttisi näytetään hyväksynnän jälkeen.